Friday, May 28, 2010

Cash Rules Everything Around Me...

It's kinda ironic that this plastic jar that used to hold a big ol' bunch of Jelly Belly's is now being used to hold the money for whoever can stay AWAY from Jelly Belly's...

My boss counted up all the loot and it ended up being $183.80. That's a good haul. It would have been way less, but people kept gaining weight and you had to pay in a dollar per every pound gained. One week a girl gained 7.6 pounds...so that proved well for the Jelly Belly jar.

Sure the real prize is supposed to be "health" and whatnot. But I will freely admit that nothing motivates me like cold, hard cash, baby.
In case you haven't figured it out, YES, I won! :) Super excited. I ended up losing 8% of my total body weight. I went from 400.0 to 368.2. I'm in the 360s! Skipping dinner last night was totally fucking worth it, because this feels so awesome. People are proud of me. I'm proud of myself. I know I can keep going.
I dunno what's up with that picture, but that's not the point. The point is...I.FREAKING.WON. A weight loss contest, dude!
I plan on having a "good" time in California this weekend. Hopefully I won't spend all my newly acquired cash moneys. But if I do, it's okay. Because it's mine, I earned it :)
I already found a good way to get rid of some of those pesky single dollar bills...
I hope you all have an awesome weekend. And thanks for rooting me on! You made me believe in myself! That hardly ever happens, and it makes me feel all warm and weird. I love you guys. I love the support. I love the high hopes you guys have for me.
Today, I'm happy :)

48 comments:

Wishful Shrinking said...

YAY!!!!

TJ said...

YIPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! I AM SO FRIGGIN PROUD OF YOU T!!! :) YOU GO GIRL!!!! :) Have a FUN weekend!

Tricia said...

whoohooo!!!!

Jessie said...

Congratulations!!!!!! So happy for you!!

Sharon said...

Congrats and enjoy the $$$!!

Katie J said...

Yay for Tricia!!!! WTG girl! Nice boobala shot btw!

Whatcha doin in Cali and where?

TaDa said...

now this is the best blog I read all day... YOU GO GIRL... have a blast... bank the money for some new clothes you will need...

hugs

TaDa

Katy said...

This is so awesome Tricia! I'm so glad you won and not that other girl. I hate that other girl, such a bitch, right?

Dani @ WRW said...

So happy for you! Congrats!!!

Traci said...

Congratulations! That's amazing! You go!!!

411 Gurl said...

Oh Tricia!!! I knew you could do it!!!! I'm really really proud of your determination.
Have fun this weekend.

Blossom said...

Super awesome! Good for you!

Teale said...

That's amazing! What a great accomplishment--you totally deserve it! Have a great weekend!

LAF said...

Hellz to the ya!
Cash makes the coochie go woo woo!!

fatty blogsticks said...

yeehah! that guy in blue was working hard to earn some of your cash back . . .

have a blast at dave and busters! i'm off to google it now!

Lisa said...

Congrats! Have fun at Dave and busters.

Camevil said...

So fucking awesome, Trish! Of course, I knew you'd bag this all along. I love that pic of you with the money because there's so much going on: the motor-boat worthy cleavage, the wtf batman bracelet, the badass facial expression that would make Tura Satana whimper.

360's. That is just...suh-weet!

That money is gonna buy you a weekend's worth of skeeball time at D & B.

Chris H said...

Cold hard cash would work for me too... sadly I don't go out to work so can't enter a work challenge.
Well done on winning... I hope you get something really nice with the cash... NOT FOOD! lol

Flabby McGee said...

AWESOME! I am so happy for you! Money is always good. Always. Have a great weekend!

Big Clyde said...

Ahhh...now we can all relax! I've been hoping for that win for you.

Tony The Pink Panda said...

LMAO, where are my dollar bills? grats, girl :).

Jenny said...

Great job - you rock!

Lindsey Feldpausch said...

I've never won a cash prize that came from an old Jelly belly jar. Did the money smell like jelly bellys still? lol :)

screwdestiny said...

First of all, you freaking rock!!! That is such a great loss and you can definitely keep going!

Second of all, those last two pictures are awesome.

Linda Pressman said...

Congratulations, Trish! 32 pounds and you're in the 360s! You lost the most weight and the moola! I want you to remember that this was not impossible at all for you. By handling each day right it added up to a lot of right days. If you do this exact same thing again you will be in the 330s. I know you can do it.

Anonymous said...

Oh yeah!

Thanks for the eye candy! Nothing like a sneak peak at a little bit o' manbelly. Yum!

Have a fun weekend. Enjoy your victory!

Love,
Jill

foolsfitness said...

Way to stay on track! You really have been rocking.

Congrats from Foolsfitness!

Janece said...

GRATS, girlfriend!!! Have a GREAT weekend! =)

Dana (www.eatsleepgetfit.com) said...

Congrats!! Keep it going! YOU CAN DO IT!

Cynthia said...

Way to go funny woman! Have an awesome time in Vegas- can't wait to hear your version of what happened -

Cynthia said...

I'm losing my damn mind - Have a good time at Dave & Busters in Cali - When I saw that loot I thought of Vegas -

Tammy said...

Woo Hoo!!! You totally earned that money, and you're absolutely right...you CAN keep going! You're doing awesome...you've got some real momentum built up and it's fun to watch you sail down that scale. Good job girl! :)

Tully said...

Congrats on winning the cash and the competition, that is awesome, but I kind of had a feeling you'd win the whole time!

Oh, also regarding your last post, I have the front bum and no T&A problem too. It really sucks and requires I put way more effort than I would like into trying on and choosing clothes to find anything that fits and can hide my stomach. I am so jealous of girls with their hour glass figures complaining about having big hips and boobs...

Cheryl said...

Holy Shit! Amazing! This just made my Saturday night, WAY TO GO! Dude, is that the Mormon?

chubrubb said...

Guuuuurl.... You rock! Seriously you are awesome! AND you crack me up!

Shelley said...

YAY TRICIA!!!! Congratulations - I KNEW you would kick that co-worker's butt!!! You have made a serious dent in your weight-loss goal - my gosh, you will be out of the 300's before you know it at this rate! I am so proud of you, and am so happy that you are proud of yourself - great job, lady!!! :)

Madame said...

Congrats on the amazing loss and the moulah girl!

biz319 said...

Tricia - so excited - I deep down knew you would win!!!

By the way - did you want to continue your success on my 101 days of summer challenge?? I just need to know a couple goals that you have - WAY TO FUCKING GO!

Debbi Does Dinner Healthy said...

I just found your blog from Biz! I've read for awhile and love your blog! I'm following and can't wait to read more! Way to GO on the contest! Keep it up!!!

CactusFreek said...

Good on you, that's freakin awesome! Tell that guy we wanna see a bit more skin next time!

Do you work in a call centre? Please say it isn't so!

~ugly girl with a beautiful heart~ said...

Congrats Tricia! You totally earned it, so proud of you for pushing through girl!

Laurie (GastricGirl.com) said...

Wahooo!!! Congrats on winning... glad you had a great time in Vegas (read your newer post already too! LOL)
xoxo

Trina Lee said...

CONGRATS!!!!

bbubblyb said...

I'M SOOOOOO PROUD OF YOU!!!!!!!!!!!! Wish I could shout louder lol. Love how you plan on spending your money too lol. Way to go Tricia you did fabulous.

Molly said...

Where did you get that sweet fuckin batman bracelet!

ASTRA REED said...

WOW!!! LOVELY MAY BE YOU ALL HAVE A WONDERFUL WEEKEND YOU ALL ROCKS AND CONGRATES!!

PurplePoizon said...

Came to check and see if you won, and you DID!! YA-HOOO, late on this but CONGRATS!!!! You are an inspiration!

Anonymous said...

GO VEGAN!!!!
good for the planet... good for you =)
I've been vegan for 2 years now and it's a struggle to GAIN weight... i'm at 109 lbs right now and have never felt better!

Post a Comment